Sunday, April 19, 2009

2 Amanah (2003)

Masuk form 2,aku dah makin pandai menyesuaikan diri,masa nie aku dah mula terpengaruh ngan kengkawan...aku dah selalu kuar malam semata-mata nak pergi tgk video kat tempat rumah kawanku yang tinggal di luar kawasan asrama.Di sini,macam2 berlaku...kami hampir-hampir kedapatan oleh warden dan penngawas asrama...pernah sekali tu kan,kami dengan kawan2 yang lain terpisah haluan sebab gelap,...kata kawanku Irendah and Rosie,mereka jatuh dalam saluran air yang dalam...hahahahaha...manakala,saya dengan kawan-kawan saya yang lain,kami jatuh dalam parit yang berbau busuk.(uwekk)..masih terhidu bau hamisnya sehingga sekarang..kemudian kami terus berlari masuk dan menyusup di bawah kolong asrama dan terus bergegas masuk dalam tandas...nasib baik kawan saya yang lain sporting...(gara-gara nak tengok cerita hindi)...dekat sini,our sutdying still maintain...Top5...

No comments:

Post a Comment