Sunday, April 19, 2009

Form 3 (2004)

Hahahaha...masa nie adalah paling enjoy bagiku,aku ngn kwn2 bebas pergi mana-mana tanpa pengetahuan ibubapaku...di sini,kamcengku adalah Rinjie,Masdiana,Aloysia.Tetapi yang selalu bersama denganku pergi di mana-mana adalh Rinjie..Masa nie,aku dah mula menjdi seorang yang sosial cuma masih terbatas lagilah pergaulanku..aku juga sudah kurang tumpuan untuk belajar...aku juga selalu ponteng kelas,selalu balik kampung tanpa kebenaran...Tapi kalo mak ayah and nenek n atuk tnya,kitaorang jawab ada kebenaran,tapi sebaliknya adalah tipu...bila teringatkan skg,aku rasa sangat berdosa dengan mereka...mereka percayakan aku dan mereka tidak mengongkong hidupku..aku bebas sebebas-bebasnya...tapi,meskipun aku dah sampai tahap gitu,aku masih menjaga maruahku sebagai seorang perempuan...Masa form 3 nie,macam2 kesakitan hati yang aku lalui...dan masa menduduki PMR,aku masih tidak cukup tidur...and last2 aku hanya berserah pada nasib sebab kutahu aku langsung tidak belajar...maka,tamatlah kisahku untuk form 3...

4 comments:

  1. i dont know whos the owner of this blog.but,im the one who ever to school in smk dewata.im sitinah zainal.i've already leave my school on 4 years.but,i still remember your.contact me at 0199006786 or email me at fikri_2020@yahoo.com.my & add me at the same email(facebook).send my regards with our friends.im in the others country now.

    ReplyDelete