Sunday, April 19, 2009

(PENGANGGUR) 2007

Hahahahaha...masa ni lah aku jadi penganggur terhormat di kampung aku selama 2 bulan,sementara menunggu result SPM...Masa ni aku juag pergi kerja sementara tetapi macam2 masalah yang aku hadpi...masa nak ambil result SPM,aku jmpa gn bf aku...tapi aku malu sangat sebab aku punya result"hancur.."Aku menangis time blik rumah...aku rasa tiada harapan lagi n rasa masa depanku tlah hancur...nasib baiklah ahli keluarga aku bukan jenis yang suka beri tekanan pada anak-anaknya...masa ni lah aku betul2 kecewa dengan diriku...namun,pada pertengahan bulan june,aku mendapat tawaran utk belajar di semenanjung ...aku hepi sangat...Maka apa lagi bermulalah perantauanku...Di semenanjung,terlalu banyak lagi cabaran dalam hidupku...Aku mula sahaj ambil Diploma,aku terus tinggalkan tabiat lamaku dan langsung tidak menoleh ke belakang lagi sehinggalah sekarang...Amen..Thx to the God for helping and owezz with me...and thx oso to ma parents and especially to ma sister for helping me to continue my stdy...I LOVE YOU ALL VERY MUCH..

No comments:

Post a Comment